پشتیبانی فروش

09199227414

بهترین منابع آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا - شرکت چاپ و نشر بازرگانی

بهترین منابع آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا – شرکت چاپ و نشر بازرگانی

آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا

با خواندن تیتر بالا ، ممکن است در ذهن شما این سوال ایجاد شود که به طورکلی آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا چیست؟

آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا ، یک فرایند اساسی و مهم در صنعت ترابری و حمل و نقل جهانی است؛ که به منظور ارتقاء کیفیت و اطمینان از سلامت کالاهای حمل شده در سراسر جهان انجام می‌شود.

حمل و نقل بین المللی کالا ، یکی از مشاغل پردرآمد در حوزه ترابری و حمل و نقل میباشد که باعث میشود ، سالانه افراد زیادی به آن فکر کنند و علاقه پیدا کنند و به  سمت آن متمایل شوند؛ چرا که خیلی از افراد علاقه به استخدام در مراکز و ادارات دولتی با حقوق ثابت و مزایای فوق العاده دارند.

براساس آئین‌نامه فعالیت و تاسیس شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کالا ، مصوب شورای عالی هماهنگی ترابری کشور، راه‌اندازی و اخذ مجوز چنین شرکتی در جمهوری اسلامی ایران نیازمند شرکت در آزمون حمل و نقل بین‌المللی می‌باشد.

برای مطالعه بیشتر در زمینه آزمون حمل و نقل بین المللی کالا کلیک کنید

بهترین منابع آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا از نگاه شرکت چاپ و نشر بازرگانی

شرکت چاپ و نشر بازرگانی ، که به صورت تخصصی در حوزه اقتصاد و تجارت فعالیت های تخصصی ، گسترده و ویژه ای داشته است و بیش از دو دهۀ متمادی است که در این مسئله فعالیت مستمر و تخصصی دارد پیشنهادات ویژه و کاربردی ای برای شما در زمینه منابع آزمون تاسیس شرکت های حمل و نقل بین المللی کالا دارد که مطالعه آنها بدون شک تاثیر فوق العاده ای در موفقیت شما در آزمون حمل و نقل بین المللی کالا دارد

مکس ترمز _ 3 زبانه (فارسی، انگلیسی، فرانسوی)

کتاب مکس ترمز که گنج ارزشمندی برای مشتاقان موفقیت در آزمون میباشد ؛ یک فرهنگ جامع اصطلاحات بین المللی گمرکی است ؛ که از سوی سازمان جهانی گمرک (WCO) منتشر شده است که ، به عنوان یکی از مهم‌ترین اسناد منتشره از سوی سازمان جهانی گمرک است ، که در این سند ، (181) اصطلاح بین‌المللی گمرکی تعریف شده و در ماده (1) قانون امور گمرکی ما به آن اشاره و جنبه قانونی داده شده است.

مکس پدیا

آشنایی با مراحل خرید ، تشریفات گمرکی و ترخیص کالا از گمرک

وقتی صحبت از تجارت کالا به میان می آید ، معاملات در ذهن ما پدیدار میشود ؛ ولی وقتی این معاملات با خارج از مرزهای جغرافیایی صورت میگیرد ، ما مجبور میشویم که با ادارات گمرک ارتباط برقرار کنیم.

برای این کار داشتن اطلاعات بازرگانی ، تجاری و گمرکی نیاز است که « مکس پدیا » کلیاتی راجع به این مساله ارائه می‌دهد که می‌تواند راهنمائی برای دست‌اندرکاران تجارت خارجی باشد.

مکس الون (Eleven)

اینکوترمز 2020

کتاب مکس الون به عنوان یکی از پیشنهادات ما اطلاعاتی راجع به رشد اقتصاد جهانی میدهد که باعث شده غالب کسب و کارها ، دسترسی بیش از پیش به تمام بازارهای تجاری جهانی را داشته باشند و در این میان نقش قواعد اتاق بازرگانی بین‌المللی برای تسهیل جریان تجارت جهانی و به حداقل رساندن مخاطات را برای ما تبیین میکند.

اینکوترمز 2020

اتاق بازرگانی بین المللی

کتاب اینکوترمز 2020 ،  نوشته اتاق بازرگانی بین‌المللی ، مجموعه‌ای کامل و جامع از قواعد تجارت بین‌الملل است که به بیان نقش‌ها و مسئولیت‌های اساسی فروشنده و خریدار، قراردادهای صادرات و واردات و تشریح بهترین قواعد موجود در موقعیت‌های تجاری گوناگون می‌پردازد. 

با رشد فراگیر اقتصاد جهانی حضور کسب‌ و کارها در بازارهای بین‌المللی افزایش چشمگیری پیدا کرده است. این مسئله سبب شده پیچیدگی امور تجارت جهانی و حجم معاملات نیز نسبت به گذشته بیشتر شود. کتاب مذکور کمک شایانی به شما در این مسئله میکند.

لجستیک تجاری

  • نویسندگان: الناز میاندوآبچی ، مجتبی سلیمانی سه دهی

مسئله لجستیک در حمل و نقل تجاری بیش از آنچه که فکرش را بکنید حائز اهمیّت است ؛ تقویت لجستیک تجاری ؛ عامل شکوفایی تجارت ملی و بین‌المللی است ؛ چرا که شما پس از مطالعه ی این کتاب متوجه خواهید شد بسیاری از سرمایه گذاران خارجی به دلیل مشکلات شبکه ی حمل و نقل داخلی از سرمایه گذاری در ایران امتناع میکنند یا به سختی آن را قبول میکنند.

حمل و نقل بین المللی و ترانزیت خارجی

  • نویسندهایرج زینال‌زاده

با توجه به سرمایه‌‌گذاری انجام شده در توسعه شبکه راه‌آهن به کشورهای همسایه و امکان ارتباط به شبکه مذکور، موقعیت ترانزیتی کشور افزایش یافته است.

در عملیات ترانزیت خارجی، بخش‌های تجاری، حمل و نقل بین‌المللی، خدمات درگیر می‌شوند و فرصت اشتغال و رشد اقتصادی ایجاد می‌شود.

سازمان‌های درگیر در مسیر ترانزیت خارجی، سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کشور، گمرک جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی و … می‌باشند.

در این مجموعه (کتاب حمل و نقل بین المللی و ترانزیت خارجی) ، ابتدا با توجه به کارکرد نامطلوب حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت، موانع و مشکلات مربوطه شناسایی شده‌اند و سپس به معرفی عوامل توسعه پرداخته شده تا برنامه‌ریزان اقتصادی به آن بپردازند.

مجموعه اطلاعات ارزی در مبادلات تجاری،خدماتی

جدیدترین اطلاعات کاربردی

  •  نویسنده: ایرج زینال‌زاده

در این کتاب ارزشمند ((مجموعه اطلاعات ارزی در مبادلات تجاری و خدمات)) علاوه بر تشریح یکسان سازی نرخ ارز به مطالعه و بررسی نظام ارزی و قانون برنامه پنجم توسعه که اجرای سیاست مذکور با رعایت آنها عملیاتی می‌شود پرداخته شده است.

این کتاب ارزشمند اطلاعات ناب و گهرباری در رابطه با ارز و نظام ارزی در مبادلات تجاری و خدماتی و نقش بانک مرکزی ارائه میدهد.

مجموعه اطلاعات مورد نیاز در بازرگانی خارجی

ویرایش جدید بر مبنای اینکوترمز 2020

هرآنچه که باید درباره بازرگانی خارجی بدانید در این اثر گرانبها ((مجموعه اطلاع مورد نیاز در بازرگانی خارجی)) جمع آوری شده است.

بازرگانی یا تجارت یکی از کهن‌ترین و پرماجراترین فعالیت‌های بشری است. شاید نتوان تاریخ دقیق شروع و پیدایش آن را مشخص کرد اما یقینا این کار از نیازهای بشری سرچشمه گرفته و اشتباه نیست اگر بگوییم که قدمت تجارت به درازای عمر انسان است

البته تردیدی نیست که روش‌ها و قوانین تجارت انسان نخستین با آن‌چه که امروز رایج است متفاوت بوده و عمدتا بر مبنای غارت یا تبادل کالا به کالا انجام می‌شده است اما رفته رفته غارتگری و چپاول اموال دیگران بدل به معاملات پایاپای و تهاتری گردید.

حمل و نقل با رویکرد اقتصادی و بازرگانی

  • نویسنده: دکتر رضا علیخانی کوشکک، دکتر محمد حجارزاده

بسیاری از بنگاه‌های سرمایه‌گذاری بین‌المللی در حوزه‌های مختلف مانند خرده‌فروشی ، عدم حضور در بازار ایران را به ناکارامدی شبکه حمل و نقل و لجستیک ملی و بین‌المللی ایران مرتبط می‌دانند و معتقد هستند مشکل اصلی ایران در زمینه شبکه‌های توزیع و ارسال است. در جامعه جهانی یکپارچه و به هم پیوسته صنعتی و تجاری کنونی، صنعت حمل و نقل در هر کشور بیانگر وضعیت اقتصادی، توسعه صنعتی، اجتماعی، دفاعی، امنیتی و حتی سیاسی کشورها محسوب می‌گردد به نحوی که این صنعت را باید یکی از عوامل مهم در توسعه کشورها به شمار آورد.

کتاب حمل و نقل با رویکرد اقتصادی و بازرگانی در این زمینه به شما کمک میکند تا راهکار مناسب برای این مسئله پیدا کنید.

حمل و نقل بین المللی

  • نویسندگان: دکتر رحیم محترم، مهرداد موثق

در کتاب حمل و نقل بین المللی تلاش شده موضوعات و مفاهیم مربوط به حمل و نقل بین المللی به صورت نظام مند و کاربردی در اختیار مطالعه کنندگان قرار بگیرد تا ، تاریخچه ی آن تبیین گردد و با نهادهای داخلی و بین المللی آشنا شوید و موارد مهم این صنعت را بشناسید.

مکس زون

قوانین مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری 

  • نویسنده: مهرداد جمال ارونقی

یکی از منابعی که اخیراً در آزمون «کارگزاری گمرک» سال 1401 با وزن 10 سئوالِ تعیین تکلیف‌کننده مطرح شد، « قوانین مناطق ویژه اقتصادی و آزاد تجاری-صنعتی» بود.

عدم ارائه جزوه یا منبعی برای مراجعه شرکت‌کنندگان در آزمون از یک سو و وجود کتاب‌های چندصد صفحه‌ای در این زمینه که شرکت‌کننده در آزمون را گمراه کرده و به بی‌راهه می‌برد از سوی دیگر باعث شد تا نگارنده نسبت به تدوین کتاب «مکس زون» اقدام کند.

قانون امور گمرکی و آیین نامه اجرایی

  • نویسنده: رضا بنائی

شناخت قوانین مربوط به امور هر صنف و شغلی باعث میشود تا رشد و پیشرفت چشمگیری داشت. این کتاب با تبیین قوانین مربوط به امور گمرک ، اطلاعاتی ناب و مهم در اختیار شما میگذارد.

قانون گمرک و آیین‌نامه اجرایی آن به‌عنوان اصلی‌ترین ابزار کار گمرک و تبیین وظایف و مسئولیت‌ها و اختیارات این سازمان دولتی متولی نظارت بر اجرای قوانین و مقررات تجارت خارجی کشور نیازمند توضیحات با هدف شفاف‌سازی و رفع ابهاماتی است که در عمل ممکن است پیش آید.

مکس ترافیک

قوانین و مقررات قاچاق کالا و ارز 

  • نویسنده: مهرداد جمال ارونقی

در کتاب مکس ترافیک سعی شده است که قوانین مربوط به قاچاق کالا و ارز به صورت کاملی تشریح شده باشد تا نقطه ی نامشخصی یا نامعلوم و نا مفهومی برای مخاطب وجود نداشته باشد و در آینده ی شغلی وی با توجه به شناخت قوانین مشکلی به وجود نیاید.

مکس دات

قانون امور گمرکی و آئین‌نامه اجرایی آن 

  • نویسنده: مهرداد جمال ارونقی

قوانین امور گمرکی ، بسیار گسترده و پیچسده است اما در این کتاب و اثر سعی شده تا همه چیز ساده و شیوا باشد تا مخاطب به سهولت بتواند اطلاعات و معلومات خود را افزایش دهد.

کتاب مکس دات ، مهمترین منبع «آزمون کارگزاری گمرک (حق العملکاری)» به شمار می رود و بیشتر سوالات مربوط به آزمون از قانون امور گمرکی و آیین نامه اجرایی آن می باشد؛ افرادی که به قوانین مختلف مراجعه می‌کنند، علاوه بر مطالعه مفاد قانون مزبور، باید نسبت به جست‌و‌جوی مواد متناظر قانون، در آیین‌نامه اجرایی آن نیز اقدام کنند.

آسیب شناسی حمل و نقل جاده ای و دریایی در ایران

با رویکرد توسعه صادرات کشور

  • نویسنده: الهام میاندوآبچی

تاثیر کارایی لجستیکی در تجارت بین‌المللی همواره مورد تاکید نهادهای بین‌المللی از جمله بانک جهانی بوده

است. به اعتقاد این بانک، کارآمد نمودن لجستیک در کنار سایر اقدامات تسهیل تجاری با پشتیبانی از جریان کالا و خدمات در سطح جهان، موجب کارایی بیشتر زنجیره‌های تامین، کاهش هزینه‌های آن‌ها و رفع گلوگاه‌های تجارت بین شرکای تجاری می‌شود. کتاب مزبور به طور خارق العاده ای باعث میشود راهکارهای فوق العاده ای برای رفع این مسئله پیدا کنید و ذهنی پر بار برای آزمون حمل و نقل بین المللی کالا داشته باشید و همچنین آینده شغلی درخشانی داشته باشید.

اقتصاد حمل و نقل 

  • نویسندهدکتر علی محمودی

حمل و نقل کالا اساس تجارت و بازرگانی و اقتصاد است ؛ حمل و نقل باعث رونق تجارت هر فرد یا سرزمین است.

حمل‌ونقل یا جابه‌جایی انسان و کالاها از نقطه‌ای به نقطه دیگر، از جمله خصایص ذاتی و کهن ماندگار انسان‌ها است. در جوامع ابتدایی به فرم معیشتی نیز، حرکت جزو اساسی‌ترین الزامات روزانه به شمار می‌رود و برای تولید و یا جابه‌جایی هر محصول غیراقتصادی لازم است حجم معینی از حرکات از محل تولید تا مصرف صورت پذیرد تا کالای مورد نیاز به مصرف‌کننده برسد.

کتاب اقتصاد حمل و نقل ذهن شمارا به گونه ای مهندسی میکند تا بتوانید اقتصاد حمل و نقل را به راحتی تجزیه کنید.

مجموعه اطلاعات کاربردی قاچاق کالا و ارز

طلا و نقره

  • نویسندهایرج زینال‌زاده

سرمایه های اساسی یک ملت و یک کشور که ممکن است ، توسط برخی افراد سودجو قاچاق شود و به تاراج رود آسیب زیانباری به یک جامعه و نظام اقتصادی وارد میکند. در قوانین گمرکی پولی و بانکی و واگذاری معاملات ارزی ، که در این مجموعه ((مجوعه اطلاعات کاربردی قاچاق کالا و ارز)) آورده شده ، مصادیق قاچاق به‌طور دقیق‌تر و کاربردی‌تری ذکر شده است ؛ با مطالعۀ دقیق این اثر شما میتوناید با مصادیق قاچاق آشنا شوید و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

اصول و ضوابط کاربردی در تجارت خارجی

  • نویسندگان: محمد علی امیرفخریان ، علیرضا فرامرزی

تجارت خارجی از ابتدای تشکیل تمدن های بشری و رسم مرزهای جغرافیایی یک سکوی پرش برای جهش اقتصادی دولت ها ، ملت ها و تمدن ها بوده است.

هر امری اصول و ضوابطی دارد ؛ توسعه صادرات یکی از عوامل کلیدی در رشد و توسعه اقتصادی پایدار بوده و به عنوان معمولی‌ترین راه پیشروی شرکت‌ها به خصوص شرکت‌های کوچک و متوسط برای ورود به بازارهای خارجی شناخته شده بین‌المللی است. شرکت چاپ و نشر بازرگانی کتاب اصول و ضوابط کاربردی در تجارت خارجی را پیشنهاد میکند چراکه کمک شایانی به شما در بهبود تجارت خود به خصوص در سطح خارجی و بین المللی میکند و میتوانید پیشرفت را به وضوح ببینید.

/5
190,000
تومان
/5
57,000
تومان
/5
278,000
تومان
/5
98,000
تومان
ناموجود
آنچه در این مطلب میخوانید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *