پشتیبانی فروش

09199227414

cppc.ir - زبان صورت

بهترین کتاب در حوزه شناخت زبان چهره و زبان بدن : زبان صورت با نگرش کاربردی محسن عبداللهیان و دکترحسین وظیفه دوست

زبان صورت و زبان بدن : دروازه ای به دل احساسات

از قدیم به زیبایی گفته اند: “رنگ رخساره خبر می‌دهد از سرّ درون” امروزه، علم به دستاوردهای جدیدی پی برده است که زبان صورت و زبان بدن، همواره مکمل کلام بوده و می‌توانند پیام‌های پنهان در پیچ و خم ماهیچه‌های صورت و بدن را شناخته و آنچه که با زبان کلام بیان نمیشود، فاش کنند. علم شناخت زبان بدن و صورت ، ابزاری قدرتمند در زمینه‌های رفتارشناسی، انسان‌شناسی و مذاکره است که افراد را در مواجهه با چالش‌ها به مواضع برتر هدایت می‌کند.

بهترین کتاب از دیدگاه شرکت چاپ و نشر بازرگانی : کتاب زبان صورت با نگرش کاربردی اثر محسن عبداللهیان و دکترحسین وظیفه دوست

تا به حال، کتاب‌های زیادی در زمینه زبان بدن و زبان صورت به زبان فارسی ترجمه شده‌اند، اما کتاب زبان صورت با نگرش کاربردی نخستین کتاب تالیف شده است که به تفسیر ریزحالت‌های صورت و حرکات بدن می‌پردازد و نتایج علمی و تجربی آن با توجه به فرهنگ ایران مورد بررسی قرار گرفته است. این کتاب با تأکید بر اهمیت زبان چهره، به شما کمک می‌کند تا پیام‌های پنهان در حالت‌های مختلف صورت و بدن را درک کرده و در مواقع مختلف، با افراد ارتباط بهتری برقرار کنید.

علم شناخت زبان صورت و زبان بدن

علم شناخت زبان چهره، شاخه‌ای از رفتارشناسی است که با تفسیر احساسات هفت‌گانه جهانی (غم، خشم، نفرت، شادی، تمسخر، تنفر و ترس) و تعبیر حالت‌ها و حرکات ناشی از این احساسات، به شناخت بهتر و بیشتر انسان‌ها کمک می‌کند. این علم باعث بهبود روابط فردی، درک بهتر از دیگران و در نهایت افزایش قدرت در مذاکرات می‌شود.

زبان صورت - cppc.ir

تفصیلات کتاب

زبان صورت با نگرش کاربردی به‌عنوان نخستین کتاب تالیفی در این حوزه به معرفی و توضیح زبان بدن و صورت به‌عنوان ابزار کلیدی در درک احساسات و حالات انسانی می‌پردازد. با تمرکز بر تفسیر درست حالت‌ها و حرکات ناشی از احساسات، این کتاب به شما کمک می‌کند تا نه‌تنها از درستی تفسیر پیام‌های مخاطبان آگاه شوید، بلکه از تطابق و عدم تطابق بین ظاهر و باطن افراد نیز مطلع شوید. این اطلاعات به شما این امکان را می‌دهد که علاوه بر درک صحیح پیام‌ها، صداقت یا عدم صداقت آن‌ها را به‌راحتی پیش‌بینی کنید.

اهمیت کتاب زبان صورت درحوزه های مختلف

این کتاب در حوزه‌های مختلف مورد توجه و تایید قرار گرفته است. از سوی اساتید حوزه‌های مختلف از جمله بازاریابی، روان‌شناسی، آناتومی، تئاتر، سینما و نیروی انتظامی، این اثر به عنوان یک راهنمای کاربردی و موثر در زمینه زبان صورت شناخته شده است. این موضوع نشان‌دهنده اهمیت بالای این کتاب در فهم بهتر رفتارهای انسانی و تأثیرگذاری آن در حوزه‌های مختلف زندگی است.

نتیجه‌گیری

زبان صورت با نگرش کاربردی محسن عبداللهیان به‌عنوان بهترین کتاب در حوزه شناخت زبان، نه‌تنها اطلاعات علمی و تخصصی را در اختیار شما قرار می‌دهد بلکه با توجه به محتوای خاص خود، در بیشتر زمینه‌های فعالیت اجتماعی از جمله هنر، امنیت و کسب و کار نیز تأثیرگذار است. این کتاب نه تنها به شما این امکان را می‌دهد تا بهتر از دیگران در مذاکرات و ارتباطات خود عمل کنید، بلکه به شما قدرت بیشتری در درک واقعیات دیگران و پیشگیری از مشکلات می‌بخشد. با خرید کتاب زبان صورت با نگرش کاربردی دکتر محسن عبداللهیان و خواندن این کتاب، شما در دنیای زبان بدن، ابزاری قدرتمند در دست خواهید داشت.

5.00/5
1,170,000
1,111,500
تومان
ناموجود
5%
/5
121,000
تومان
ناموجود
/5
310,000
تومان
/5
172,000
تومان
ناموجود
/5
190,000
تومان
4.50/5
165,000
تومان
3.00/5
120,000
تومان
5.00/5
227,000
تومان
5.00/5
166,000
تومان
ناموجود
4.00/5
137,000
تومان
آنچه در این مطلب میخوانید !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *